U bent hier

Aanmeldings- en annuleringsprocedure

Akkoord voor aanmelding

Wanneer u zich aanmeldt voor een leergang of cursus aan Verus Academie gaat u akkoord met onderstaande aanmeldings- en annuleringsprocedure. 

Aanmeldingen voor leergangen en cursussen aan de Academie worden op volgorde van binnenkomst ingeschreven. U ontvangt van ons een bevestiging. Twee weken voor de aanvang van de scholingsbijeenkomst ontvangt u een uitnodiging, een routebeschrijving en een deelnemerslijst.

Aantal deelnemers

Bij onvoldoende belangstelling kunnen wij de scholingsbijeenkomst annuleren. Als het aantal inschrijvingen groter is dan het aantal beschikbare plaatsen, gaan we na of een extra scholingsbijeenkomst kan worden belegd. U ontvangt in alle gevallen tijdig schriftelijk bericht.

Annulering

U kunt uw inschrijving tot drie weken voor de scholingsbijeenkomst annuleren. Wij brengen u dan alleen de administratiekosten in rekening, namelijk 25 procent van de deelnamekosten. Na die datum kunt u niet meer annuleren en bent u de volledige deelnamekosten verschuldigd. In geval van verhindering kunt u zich door een collega laten vervangen. Wilt u ons dat dan laten weten?

Afwezigheid

Indien u deelneemt aan een leergang en een bepaalde dag niet aanwezig kunt zijn heeft u het recht om deze een volgende keer alsnog te volgen.

Secretariaat

Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Verus Academie, T 0348 74 44 44, academie@verus.nl.