Publicatiedatum: 8 september 2021

Nu wordt het portaal alleen nog gebruikt om een digitale handtekening te zetten als contactpersoon van de opdrachtgever om een project verder te laten lopen. Vanaf heden is het ook mogelijk om contactgegevens in dit portaal te wijzigen. Ook de organisatiegegevens kunnen gewijzigd worden, maar alleen door gebruikers die door Verus als beheerder zijn aangemerkt. De functionaliteiten van het ledenportaal zullen de komende tijd worden uitgebreid, zodat je als lid van Verus steeds meer zaken kunt bekijken en uitvoeren. Daar informeren we jullie via deze weg dan ook over.

Elke onderwijsprofessional (van besturen, scholen en samenwerkingsverbanden die lid van Verus zijn) kan toegang hebben tot het ledenportaal.

  • Heb je al een account met wachtwoord? Dan kun je zoals voorheen inloggen.
  • Sta je wel in ons systeem? Maar heb je nog geen wachtwoord aangemaakt? Dan kun je dit eveneens doen op het inlogscherm van het portaal.
  • Heb je helemaal nog geen account bij ons? Dan kun je een aanvraag doen via het formulier naast het inlogscherm. Je krijgt dan binnen 48 uur een bevestiging, indien je lid van ons bent.

Gerelateerde berichten