U bent hier

Efficiënt kantoorartikelen inkopen

Geen kantoor zonder kantoorartikelen! Ondanks de snelle digitalisering kunnen we toch niet zonder. Houdt jouw schoolorganisatie standaard een voorraad aan of wordt er pas opnieuw ingekocht als artikelen op zijn? In het laatste geval kan dit heel inefficiënt uitpakken, doordat  leerkrachten dan zelf langs de lokale winkel gaan. Waardoor werkuren verloren gaan. Daarnaast kost het de administratie meer tijd om de aankopen te verwerken. Start daarom vandaag met efficiënt inkopen van kantoorartikelen!

Want het kan ook anders! Door al je producten bij dezelfde leverancier te bestellen en slechts één verzamelfactuur te ontvangen. Dit kost intern minder tijd en er gaan dus minder werkuren verloren. Om schoolorganisaties hierbij te helpen heeft Schoolinkoop een collectief voor de inkoop van kantoorartikelen opgezet! Deelnemende scholen besparen daarmee alleen al op de aankoop van de kantoorartikelen ongeveer 25%! Dit is allemaal mogelijk door de goede prijs- en kwaliteitsafspraken die Schoolinkoop heeft geregeld. Maar dat is niet alles! Schoolinkoop kan ook het contractmanagement uitvoeren, hierdoor worden jij en jouw collega’s totaal ontzorgt op het gebied van het inkopen van kantoorartikelen.

Benieuwd naar hoeveel jouw schoolorganisatie kan besparen op dit gebied en wil jij dat iemand je verder helpt met de inkoop van kantoorartikelen? Neem dan contact op met Schoolinkoop. Vul dit formulier in en wij nemen vrijblijvend contact met je op om samen te kijken naar de mogelijkheden voor jouw school.

PO | VO | MBO | HBO | WO

Aanmelden voor de Verus nieuwsbrief

Iedere week het laatste nieuws uit het onderwijs